Assalammualaikum.


Untuk pembelian secara online, layari laman web baru kami di


www.haleemaswimwear.com/


Terima kasih

Monday, February 2, 2009

Testimonial

Terima kasih kerana membeli dengan kami. Kami amat menghargai segala komen, cadangan serta kritikan yang anda berikan. Kami sedaya upaya menyediakan baju renang yang berkualiti pada harga yang berpatutan.Di bawah ini adalah antara testimonial yang kami terima:


Matus terima kasih. abang posmen baru ja hantar kenkawan pejabat suka sangat. diorang pon nak order jugak terima kasih ye. nice dealing dengan matus. ~Farah Farhana, Sintok, Kedah


Salam.... dah dapat bajuu... best lah baju tueee... asyik duk try jerrr.. cuti nie baru nak p berenang... tak sabar nieee.. dpt baju cantikk.. TQ Matus.. ~Nor, KL


Salam matus..sya dah rec parcel..nanti balik keja sya nak try dulu...kalau sya nak tukar, will contact u back..tq for your promt svc.. ~Husna, Kulim


Salam, Matus...saya ada layari laman web ***** swimsuit ...ada corak baju renang nya sama macam yang saya beli iaitu SC-01 tapi harga matus jauh lebih murah la.. ~Azwa, Perak


Gambar anak2 Puan Jun yang memakai baju renang muslimah gembira bermain air.

Salam matus, sayadah terima swimsuit saya, tima kasih, puas hati dan raanyer llulus utk tayangan umum, hehehe,beli ye matus, saya dah add gak link blog ni ke blog saya. ~Janna,Sabah


Salam Matus,
Saya dah dapat baju renang tu semalam..
alhamdulillah nasib baik muat.. hehe..
dia longgar sikit.. tapi takper la.. takder la nampak bentuk badan.. hehe..
~Mardiana, ShahAlam


Assalamualaikum wbt,
Saya telah terima baju renang muslimah yang diorder hari ini. Terima kasih di atas servis penghantaran yang pantas. Seronok dapat berurusniaga dengan Matus. Harap dapat keluarkan lebih banyak lagi pilihan Baju Renang Muslimah.
Wasalam...
~Azwa, Perak


Salam matus saya dah trima baju renang 2 ok fit tuk badan saya.Terima kasih ya, next time klu de bajet nk beli yang floral plk lah. ~Zunita, Johor


salam... dah receive baju ptg td.....cantik n longgar je...kire sedang elok la....dapat je baju trus pi swimming kat pool kondo...skrg x perlu risau kene tegur ngn guard coz pkai t-shirt n track suit ....bleh swimming ngn lebih tenang.....thanx yek sbb jual baju ni.....nnt nak order utk mak lak...coz mak pun berkenan.....katenye cantik ,longgar n murah....coz ari tu die try yg kat shopping complex saiz XL ketat gile n mahal lak tu... ~Nurul Nadia, Selangor


Asslkm, baju renang dah trima. Cantik ngam2 badan. Tkasih~Puan Faridah, KL


Salam matus, bj dah sampai. Thanks my girl seronok sangat.~ Zura , Ipoh



Gambar anak2 Pn Shima yang begitu gembira memakai baju renang muslimah setelah mendapat baju renang tersebut. Sedia untuk berenang.. :)

Salam Matus. Baju tu dah sampai semalam. Memang comel sangat. Thanks ye.~ Suhaila, Klang


Salam matus. I dah terima swimsuit tu. Memang cantik sangat, pakai pun comfortable. Memang puas hati and worth it. Thanks Matus! ~Emma,Johor


Salam matus. Dah terima parcel kul 9 tadi. Dah tr n tunjuk kat member2. Sgt puashati sbb x fit tu yang order besar skit. Nnt nak order untuk anak plak. Tqvm

Salam, baju tu dah d terima. Dah cuba, muat je badan dan cantik.... ~ Nor Aziah, Selangor

A'kum matus. Baju renang dah sampai. Thanks! Pagi dah sampai. Sempat bawak cherating. :) ~ Suhaila Abdullah



Salam matus, saya dah dapat baju renang saya semalam. Sedang elok je dengan sy.....Terima kasih ye tolong arrange hantar untuk saya. Thank you juga pada abang matus sbb sudi hantar sampai office saya. Member ada nak beli. Nanti saya tolong promote ye. : ) ~ Leenda, Shah Alam


I've tried the swimming suit, it suits me well. tq very much. Thanx matus, dipuji cun dek tokguru renang tadi pakai baju renang matus. best giler dalam air. Hahahaha....Tadi akak promote kat dia... dia asyikkata baju matus lawo bangat! ~ Ain, Shah Alam


Matus, terima kasih. Akak dah terima dan puas sangat dgn kualiti. ~ Kuzi


Matus, i just received my suit.. look nice on me. bole promote kat kawan2 pulak. btw tahniah d atas usaha fardhu kifayah anda ; ) - Farah Hanum


Salam matus. Baju Renang dah sampai.. Mekacihh banyak2! Memang cantik! Alhamdulillah padan pulak dengan anak daraku itu! Senang berurusan dengan Matus ni. ~ Mulberi


Akum. Nak bagitau swimsuit dah sampai pagi tadi. Cantk! Tq very much


Salam Matus, akak dah terima baju tu.. TQ. Lain kali boleh beli lagi. Now dah ada 2 pasang.. Hehe.. ~ Yati, KL

Received d swimsuit 2day, unexpectedly fast! A god fit, but the leggings are slightly short 4my legs. hehehe.. I like it though. Thanks so much 4 prompt delivery n good service ~ Jumiaty, Singapore

Salam Matus, Marini dah terima baju renang. Cantik..Puas hati. TQ ~ Marini
Salam..Nnt kalau ada yang baru jangan lupa kluar kat internet ye. Bye ~ Diana

Salam.. Baju renang Rin dan Safura da sampai tengahhari tadi. Rin baru lps try.Alhamdulilah. Muat2 aje. X longgar, X ketat. Ok je. Puas Hati. BTW tq. ~ Azrin, Jitra


Salam.. Matus, Swimsuit dah d terima. Cantik sgt. Terima kasih. ~ KakFiza


Salam.. Matus, Dayah dah terima dah. Lovin it. TQ.. ~ Hidayah, Kelantan


Matus, tq. Dah dapat parcel. Cantik dan selesa. ~ Fitrah

Salam Matus. Baju sampai Jumaat. Semalam siap da pakai da. It's great! Thanks a lot. ~ Husni Haryani, Australia

Salam. Matus, baju dah dapat semalam. Terima kasih. Puas hati sangat.


Salam. Akak, baju renang saya dah sampai. Terima kasih bebanyak. ^^mmg elok2 dengan badan saya. Nak buat g kuliah pon blh. Hehehe ~ Izyani, USM



Salam matus saya dah trima baju renang 2 ok fit tuk badan saya.Terima kasih ya, next time klu de bajet nk beli yang floral plk lah. ~ Zunita, Johor


Assalamualaikum wbt,
Saya telah terima baju renang muslimah yang diorder hari ini. Terima kasih di atas servis penghantaran yang pantas. Seronok dapat berurusniaga dengan Matus. Harap dapat keluarkan lebih banyak lagi pilihan Baju Renang Muslimah.
Wasalam...
~ Azwa, Perak


Salam Matus,
Saya dah dapat baju renang tu semalam..
alhamdulillah nasib baik muat.. hehe..
dia longgar sikit.. tapi takper la.. takder la nampak bentuk badan.. hehe..
thanks, ~ dian

salam..
kak saya dh terima baju petang td..cantik..saya beli ye..terima kasih.. =)
~Syamimi, Penang


Salam Matus,

Thank u very much...sy baru dapat swimming suit tu hr ni....
baju tu kemas n padan ngan sy (walaupun dh nk masuk 6 month pregnant heheh...)

Thank u very much and nice dealing with u....
will contact u later if ade lagi tempahan...
thanks...:)

~ Asmawati, Perak


Salam..
sy dah terima bj tuh 2 days ago..thank you for your service..really like the suit..
wassalam..
~ Jasmine Aida


Salam Matus,
saya dah terima baju tu.. terima kasih,... nanti saya try pakai.
thanks and great dealing with you.
~Haryati


Salam.matus.
My mother in law already received that swimming suit.thanks for the fastest action.great trade.
Thanks
Regards
Ida, UK
Wslm



Kak Izz di Pulau Redang

Salam, Matus, kak izz dah pakai baju renang tu, mmg best, selesa bila dlm air. Senang bila nak buat aktiviti renang & snorkeling. Cepat kering & senang untuk diuruskan. Terima kasih ye! ~ Kak Izz


********************************************************************************************

 
blog template by suckmylolly.com